Sensique Colorful Dream Lip Gloss

17 Comments


Seria błyszczyków Colorful Dream zawiera w sobie 7 błyszczyków, w bardzo twarzowych kolorach.
Zobaczcie same:








* Opakowanie- niczym nie wyróżniająca się tubka z aplikatorem w postaci gąbki. Zauważyłam, że gąbeczka nabiera bardzo mało produktu i muszę nakładać go kilkakrotnie aby pokryć całe usta. Dodatkowo napisy z opakowania szybko się starły czego bardzo nie lubię.
* Zapach- bardzo przyjemny. Kojarzy mi się z arbuzem, jest taki świeży i delikatny. To zdecydowany plus bo nienawidzę błyszczyków pachnących plasteliną.
* Drobinki- bardzo malutkie i nienachalne. Dają na ustach ładny efekt.
* Konsystencja jest odpowiednia- nie za gęsta ani nie za rzadka. Błyszczyk nałożony na usta nie klei się i nie jest wyczuwalny.
* Nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek ani wszystkich zmarszczek. Trwałość przeciętna- jak to z błyszczykami bywa nie są zbyt trwałe.
* Jest tani (7,99 zł w Drogerii Natura) oraz dosyć wydajny.

Podsumowując: Dobry produkt za niewielką cenę. I każdy kolor bardzo przypadł mi do gustu, jednak moim imprezowym must have jest nr 306- apetyczna malinowa czerwień.

Używałyście? A może któryś z kolorów wpadł Wam w oko?

KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

17 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam błyszczyka Sensique, ale chyba skuszę się na jeden. Podoba mi się nr 300 i 303 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden z tych błyszczyków:) i chyba kupię jeszcze nie jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 303 mój faworyt!!

    MadziaV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana: http://innocent-greed.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions-tag.html
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

  5. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej wpadł mi w gust ten nr,303))

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyki super. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 300 <3!!!! musze go miec:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne kolorki szczegolnie pierwsze 3 od lewej.
    Osobiscie tez bardzo nielubie kiedy scieraja sie napisy.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.