My precious...

23 Comments

Oficjalnie jestem już po egzaminach i mogę cieszyć się zasłużonymi feriami.
Wczoraj gdy wróciłam do domu czekała na mnie przesyłka, którą koniecznie muszę Wam się pochwalić.

Jakiś czas temu wzięłam udział w zbiorowym zamówieniu ze sklepu Zoeva. Kusiło mnie mnóstwo rzeczy, ale zwyciężył zdrowy rozsądek i zdecydowałam się na 2 pędzelki, oto one:



Od dawna chciałam wejść w posiadanie pędzla typu Duo Fibre, czyli typowego "skunksa", ale jakoś nigdzie na trafiłam na taki, który by mnie zainteresował. Ten z Zoevy wydaje się być cudny (piszę "wydaje się" bo jeszcze ich nie używałam). Jego włosie jest elastyczne i mięciutkie, mam nadzieję, że nie wyłysieje ;)

Jedyne co mnie w nim nieco rozczarowało to trochę krótki trzonek. Osobiście bardzo podobają mi się pędzle z długą rączką i lepiej mi się takimi pracuje.


Jak możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej każdy pędzel przychodzi zapakowany w osobny futerał z logiem firmy. Bardzo fajna sprawa, bo futerał można wielokrotnie wykorzystać do transportowania swoich pędzli.

Zoom na 125 Stippling Brush:



Zdecydowałam się również na pędzelek do blendowania cieni, bo z mojego Hakuro nie jestem specjalnie zadowolona a ten wygląda tak cudnie, że nie mogłam mu się oprzeć.

Jego włosie również jest bardzo milutkie, dobrze przycięte i elastyczne. Nie zanosi się na to, aby jego włosie miało się łamać ani wypadać. Dodatkowo nie drapie powieki.

Zoom na 227 Soft Definer:


Jestem nimi wręcz oczarowana i aż szkoda mi ich używać ;)

Miałyście do czynienia z pędzlami Zoevy? Jakie pędzle używacie?

KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

23 komentarze:

  1. śliczne :)
    nie mam ani 1 pędzla Zoevy
    ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, słyszałam o niej bardzo dużo a nie miałam ani razu

    OdpowiedzUsuń
  3. przepieknie sie prezentuja i kusza mnie coraz bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie te pędzelki wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pędzle Zoeva. Pokusiłam się o pędzle w nowej odsłonie.
    Z Hakuro polubiłam się ale tymi do twarzy, do makijażu oczu już dużo mniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucia co do Hakuro, to twarzy przeważnie ok, ale do oczu nie bardzo...

      Usuń
    2. Pierwsze wrażenie było WOW, które sukcesywnie podczas używania opadało ;) Dobrze, że nie wybrałam większego pakietu no i bez żalu zostawię w Polsce, aby były na wszelki wypadek bo staram się zminimalizować zasoby na czas podróży.

      Podobają mi się teraz saszetki zamiast kartoników, które mogą się przydać w ramach zastępstwa za kosmetyczkę ;) Dopracowali sporo detali, jestem bardzo mile zaskoczona :)

      Usuń
  6. Też mam Hakuro do blendowania, czasem wkurza, to fakt, i sama skusiłabym się na nowy jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Hakuron jakoś dziwnie się pokruszył i jest taki rozciapierzony, nie wspominając o tym, że drapie :/

      Usuń
  7. ten duży pędzelek mnie kusi i to bardzo !
    szukam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny jest w Inglocie, ale wychodzi sporo drożej :)

      Usuń
  8. Ceikawa jestem pedzla do blendowania :) chetnei zoabczylabym go wakcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się go szerzej zaprezentować :)

      Usuń
  9. 227 też chyba sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak się sprawuje u Ciebie :)

      Usuń
  10. Mały pędzelek bardzo ładnie się prezentuje. Zastanawiam się czy nie zamówić takiego z hakuro lub maestro

    OdpowiedzUsuń
  11. kurna teraz żałuję, że nie zdecydowałam się na te wspólne zakupy ;/ może innym razem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mialam chyba pedzli z Zoevy - mialam jeden ale gdzies zaginal i nie mam pojecia gdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich pędzli. Ale widzę,że wyglądają cudownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również lubię pędzle które mają długie rączki.
    Jakoś lepiej mi się z nimi pracuję i lepiej leżą w dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale muszę przyznać, że pędzle wyglądają bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.