3 mini recenzje -Palmers, Avon i rosyjska odżywka do włosów

, , 4 Comments

Dzisiaj przygotowałam 3 króciutkie recenzje produktów, po które ostatnio często siegałamw  swojej pielęgnacji.

Na pierwszy ogień idzie krem pod oczy marki Palmers.
Kupiłam go po tym jak Hanka zrobiła filmik poświęcony produktom tej firmy, od razu miałam chętkę na cały asortyment. Jednak ceny w Superpharm nieco ostudziły mój zapał i skusiłam się jedynie na krem pod oczy, bo był to wtedy produkt, który pilnie potrzebowałam. Co o nim sądzę?


Zacznę od opakowania, które jest miękką tubką, zakończoną cieniutkim dziubkiem przez który wydobywa się produkt. Opakowanie jest poręczne, szata graficzna wygląda estetycznie i całkiem przyjemnie. No i duży plus za to, że napisy z opakowania się nie starły bo produkt ten przeszedł wiele i nie obchodziłam się z nim zbyt delikatnie. Konsystencja produktu jest kremowa, aczkolwiek treściwa. Mimo to, aplikuje się bardzo szybko przyjemnie i całkiem szybko wchłania się w skórę. Dobrze nawilża okolicę pod oczami oraz powieki (tak, tam też go aplikuję), łagodzi podrażnienia i trzyma skórę w dobrej kondycji. Polubiłam go bardzo i ubolewam nad tym, że już mi się kończy bo nie widziałam Palmersa w Niemczech. Opakowanie 15 ml wystarczyło mi na jakieś 5 miesięcy codziennego używania co jest super wynikiem. Kosztowało mnie około 45 złotych.
Świetny produkt, gorąco polecam!


Moja kuzynka jest konsultantką Avonu i od czasu do czasu podrzuca mi katalog. Ostatnio skusiłam się na szampon z czarną rzepą. Jak się sprawdził?


Moje włosy ostatnio nie są w najlepszej kondycji i wszelkimi sposobami staram się je wzmocnić. Widząc w katalogu w promocyjnej cenie ten szampon kupiłam go bez chwili wahania. Moje pierwsze wrażenie dotyczące opakowania to to, że jak na 250 ml pojemności jest strasznie malutkie. Dodatkowo jest wykonane z grubego plastiku i nie ma możliwości sprawdzenia ile go jeszcze zostało. Szampon pachnie całkiem przyjemnie i dobrze myje włosy. Niestety strasznie swędzi mnie po nim głowa i podejrzewam, że był powodem łupieżu, który mnie niedawno nawiedził a z którym nie miałam problemu dobre 5-6 lat. Także ja narazie go odstawiam, pewnie dam go mojej mamie na wypróbowanie, może u niej lepiej się sprawdzi


Dla zainteresowanych wrzucam skład:




Na koniec tradycyjny rosyjski balsam na cedrowym propolisie z Receptury Babuszki Agafii. Zakupiłam go dosyć spontanicznie w stacjonarnym sklepie Helfy.


Przede wszystkim zacznę od opakowania, które jest ogromne bo aż 600 ml. Cała szata graficzna jest w języku rosyjskim, z tyłu jest przyklejona jedynie mała naklejka z tłumaczeniem w języku polskim. Balsam miał lekką, kremową konsystencję i lekko różowawe zabarwienie. Zapach całkiem przyjemny, powiedziałabym, że lekko mydlany. Aplikacja przebiegała całkiem sprawnie, odżywkę dobrze się nakładało, nie spływała z włosów ani nie przelewała się przez palce. Co do działania na włosach to zauważyłam przede wszystkim wygładzenie i miękkość. Dodatkowo zyskały nieco blasku i nie były obciążone co notorycznie mi się zdarza. Jestem zadowolona z działania tego produktu, dobrze się nadaje do codziennej pielęgnacji. Od czasu do czasu jednak moje włosy potrzebują ciut mocniejszego nawilżenia. Cena z tego co pamiętam to około 25-30 złotych w sklepie stacjonarnym, co przy 600 ml pojemności jest moim zdaniem super. Ogólnie całkiem fajna odżywka, polecam :)


Poniżej skład odżywki:



KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

4 komentarze:

  1. Żadnego z nich jeszcze nie miałam, z Palmers najbardziej kuszą mnie kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię balsamy Palmers, ale muszę przyznać, że tego kremu pod oczy jeszcze nie spotkałam nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupiłam tą odżywkę jakieś pół roku temu też w helfach i została mi jeszcze dobra połowa a używam jej średnio raz w miesiącu :) Polecam z czystym sercem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.